.

.

Reklamace

Potřebujete zboží reklamovat? Napište nám do emailu, že zboží budete zasílat zpět. Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář - REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ -, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu, která bude uvedena v emailu.

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme sa snažiť všetko maximálně urychlit.

Stáhněte si reklamační formulář.

V případě jakýchkoliv dotazů jsme připraveni vám poradit každý všední den od 8 do 20 hod. na našem tel.:  420 777 910 057, nebo na e-mailu: sienne@sienne.cz 

Výměna zboží

Pokud Vám zakoupené zboží velikostně nesedí, máte možnost výměny za jinou velikost, pokud ji máme skladem.

Jak postupovat při výměně

  • 1. Přesvědčte se na naši webové stránce, že požadovanou velikost máme skladem.
  • 2. Pokud máme velikost na skladě, pošlete nám prosím žádost na sienne@sienne.cz
     nebo nám zavolejte na tel číslo: 
    +420 777 910 057, abychom Vám mohli zboží zarezervovat a nedošlo k jeho vyprodání.
  • 3. V případě výměny, nesmí zboží jevit známky opotřebení. Musí být v originálním obale, se všemi etiketami od výrobce.
  • 4. Vyplňte formulář pro výměnu, který najdete v objednávce, nebo si jej stáhněte zde a přidejte do balíku spolu se zbožím.
  • 5. Přiložte kopii faktury.
  • 6. Balík pošlete doporučeně na adresu.

  • 7. Zásilku odešlete do 14ti dní od převzetí objednávky.
  • 8. Balík neposílejte na dobírku. Tato zásilka nebude převzata.
  • 9. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. 

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze.  Lhůtu pro vrácení zboží jsme prodloužili na 14 dní. Máte tak dostatek času si oblečení a doplňky vyzkoušet a nákup promyslet.

Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu, tedy například v nepolepené krabici od bot, se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zásilku odešlete do 14ti dnů od převzetí zboží. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

Zboží odešlete doporučeně na adresu:

Sienne

V Lipkách 35

Praha 5 - Slivenec

154 00

Stáhněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ pro vrácení objednávky.
Zásilku neposílejte na dobírku.

0