Potřebujete zboží reklamovat? Napište nám do emaili, že zboží budete zasílat zpět. Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář - REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ -, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu, která bude uvedena v emailu.
Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme sa snažiť všetko maximálně urychlit.
Stáhněte si reklamační formulář.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme připraveni vám poradit každý všední den od 8 do 20 hod. na našem tel.: 420 777 910 057, nebo na e-mailu: sienne@sienne.cz
Pokud Vám zakoupené zboží velikostně nesedí, máte možnost výměny za jinou velikost, pokud ji máme skladem.
Vrácení zboží
Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze. Lhůtu pro vrácení zboží jsme prodloužili na 14 dní. Máte tak dostatek času si oblečení a doplňky vyzkoušet a nákup promyslet.
Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu, tedy například v nepolepené krabici od bot, se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zásilku odešlete do 14ti dnů od převzetí zboží. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.
Zboží odešlete doporučeně na adresu:
Sienne
V Lipkách 35
Praha 5 - Slivenec
154 00
Stáhněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ pro vrácení objednávky.
Zásilku neposílejte na dobírku.